piątek, 27 stycznia 2012

27 styczeń 2012


Nie! Bo dupków się nie kocha.


Moja mała Amelio, twoje kości nie są ze szkła. Możesz zderzać się z życiem - Amelia


Tylko Panu Bogu udaje się za pierwszym razem ... westchnęła, gdy po raz ósmy nie zmieściła się w łuku.


Z punktu widzenia mężczyzny, każde jego zachowanie jest drobiazgiem, nawet jeśli wyszedł po papierosy i wrócił po trzech latach - Ł. Orbitowski


Jak można mieć zawał, nie mając serca?


Uważaj mała wiemy, że on jest dla Ciebie jak dobra flaszka. Uważaj tylko, żeby po tej miłości czasem nie mieć kaca. - Gossip

Pamiętam ten wieczór, piłam wódkę i cole, ty byłeś z inną, ale ja to pierdolę. Bo ja mam coś czego Ci brakuje, mianowicie-klasę, więc nie dzwoń do mnie Koleś, bo jesteś złamasem

Nie pytaj dlaczego i nie pytaj po co. Idź za głosem serca, to jest Twoją mocą

Czasem wychodzi ze mnie wiedźma i potrafię być podła, tylko zamiast mioteł mężczyzn rozstawiam po kątach.


Spłukani frajerzy zwą nas materialistki, bo chcieliby nas zagaić ale nie są zbyt bystrzy.

 Bawiłeś się mną to teraz ja tobie pokażę, tak jak ty kiedyś mną ja się tobą zabawię. 

Te oczy, te rzęsy Margaret Astor, one wiedzą jak urobić facetów jak ciasto 

Pół setki bogów na obłoku klaskało w ręce, kiedy szłam chwiejąc się w biodrach

 Mój organizm instynktownie wyczuwa zagrożenie. Jeżeli pojawia się jakiś problem, to mam takie parcie na pomidora, że nie jestem się w stanie powstrzymać. - BrzydUla 

Bo mnie się nie wystawia, no chyba że w teatrze - BrzydUla 


Jest czasem taki dzień w życiu kobiety, że nie cieszy cię kolejna para butów po przecenie.

 Facet jak strumyk. Ładny, bo ladny, nie każdy bystry.




                       


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz