czwartek, 16 lutego 2012

16 luty 2012


Jest na świecie taki rodzaj smutku, którego nie da wyrazić się łzami. Nie można go nikomu wytłumaczyć. Nie może przybrać żadnego kształtu, osiada ciasno na dnie serca jak śnieg podczas bezwietrznej nocy.


Przynajmniej słońce jest zawsze za darmo ...


I znowu będziemy na próżno czekali na cud, marnowali czas, zużywali serca i rozstaniemy się.


Ból niewątpliwie ma  w sobie coś intymnego.


Potrzebne jej było nie moje ramię, a jakiekolwiek ramię. Potrzebowała nie mojego ciepła, a ciepła drugiego człowieka. Poczułem się winny, że ja to tylko ja.


Była dla mnie dobra, lubiłam z nią sypiać i od tej pory os czasu do czasu myślę o niej ciepło, ale nie mogłem jej pokochać. Być może moje serce pokrywa twarda skorupa. Przebija się przez nią i dostaje do wnętrza niewiele. Powiedziałem , że być może z tego powodu nie umiem nikogo pokochać. 


Cytaty są autorstwa pisarza Haruki Murakami 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz