piątek, 3 lutego 2012

3 luty 2012


Bo kot panie doktorze, nie człowiek. On potrzebuje miłości. - Grochola ,,Podanie o miłość"


Tylko jeszcze jedna filiżanka kawy i wszystko się ułoży - powiedziała Magda sącząc już dziesiątą.


Agata była dumna z wody, którą zagotowała w czajniku, była to jedyna rzecz, która tego dnia wyszła jej bezbłędnie.


- Magda ja zwariowałam. Zdałam sobie sprawę, że potrzebuję mężczyzny, który ukoi moje lęki, odgoni smutek i wywoła uśmiech na twarzy.
- Kochanie ty potrzebujesz po prostu drinka. Ale widzę, że ta sesja naprawdę totalnie cię wykończyła.


Przez resztę wieczoru odgrywałyśmy swoje role, mocno ściskając kieliszki z białym winem i modląc się, żeby goście wreszcie sobie poszli - C.Karasyov ,,Klub niewiernych żon"


Wesley i ja wolimy raczej obejrzeć  nowy odcinek Zaginionych niż uprawiać seks, a teraz mamy prawdziwy kryzys, bo w telewizji nie ma niczego dobrego same powtórki i reality shows. - C.Karasyov ,,Klub niewiernych żon"


Byłam ostatnio w Starbucksie i gapił się na mnie strasznie słodki facet. Pomyślałam: ,,O rany, wciąż jestem w kursie". A kiedy wsiadłam do samochodu zobaczyłam, że mam wąsy z mleka. - C.Karasyov ,,Klub niewiernych żon"



2 komentarze:

  1. Hej, fajne cytaty, na pewno będę Cię często odwiedzać ;)

    -nniee

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i oczywiście zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń