niedziela, 1 kwietnia 2012

1 kwiecień 2012


Żałuję, że mój facet nie jest objęty gwarancją, bo wtedy mogłabym go oddać i otrzymać zwrot pieniędzy.-C.Calman

Byłam już aseksualna. Byłam wyzwolona. Pozostawała mi kokaina i śmierć; dwa współbrzmiące nałogi. - Pamiętnik narkomanki

Nike na stopach, spodnie Croppa, bluza z New Yorkera , t-shirt z Reeboka, torba Nike. A oryginałem trzeba być w sobie a nie na sobie. 

Dzięki Bogu, moje ciężkie przejścia miały jedna dobrą stronę: straciłam mnóstwo kilogramów. Nic tak nie pomaga zrzucić wagi jak odrobina nieszczęścia. Należy zapomnieć o dietach i zachęcić męża, aby poszedł i przespał się z inną. - Rok z dziennika kobiety sukcesu

Męskie koszule są specjalnie zaprojektowane tak, żeby je było trudno prasować. - Rok z dziennika kobiety sukcesu

Niewiele trzeba, aby zapewnić mężczyzną rozrywkę, prawda? Gdyby mięli piersi, w ogóle nie musieliby wychodzić z domu. - Rok z dziennika kobiety sukcesu

Dziękuję za Wam bardzo za miłe komentarze. Pozdrawiam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz