czwartek, 5 kwietnia 2012

5 kwiecień 2012


- Nie gap się na mój tyłek, kiedy nie patrzę. Nie wpadaj do knajp na moje randki. Nie fantazjuj o mnie pod prysznicem. Ten statek dawno zatonął. Zapomnij o nim.
- Dalej mówisz o swoim tyłku? To nie statek, tylko wielki tankowiec.

Studiuj i nie przejmuj się zbytnio. Pamiętaj, że przyda ci się w życiu tylko to, czego nie rozumiesz. -Przygoda fryzjera damskiego 

-Więc dlaczego ją zdradziłeś ?
-To było dawno temu. Wygłupiłem się.
- No tak, ale za takie głupstwa płaci się całe życie. -Moi przyjaciele, moje kochanki M. Levy 

Każdego ranka, po przebudzeniu, otrzymujemy kredyt w wysokości osiemdziesięciu sześciu tysięcy czterystu sekund życia na każdy dzień. Kiedy wieczorem kładziemy się spać niewykorzystana reszta sekund nie przejdzie na następny dzień; to czego nie przeżyliśmy w ciągu dnia, jest na zawsze stracone, pochłonięte przez wczoraj. - Moi przyjaciele, moje kochanki M. Levy 

Kultura odgrywa ogromną rolę w kształtowaniu wartości, którymi żyjemy, niezależnie od ego jak dziwaczne nam się wydają. Gdy następnym razem otworzymy numer National Geographic i ze zdziwieniem przeczytamy o plemionach, które rozcinają dolną wargę lub wydłużają sobie szyję obręczami, pomyślmy o naszych kosmetykach, wysokich obcasach, odsysaniu tłuszczu oraz silikonowych implantach w piersiach i wyobraźmy sobie co tamci ludzie pomyśleli by o nas! - Lustereczko powiedz przecie... L. Padadopoulos


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz