czwartek, 22 listopada 2012

22 listopada 2012


Gdzie dom Twój, tam miłość Twoja.

Miałam kiedyś marzenie. Wielkie Marzenie. Mały biały dom, otoczony wiekowymi sosnami, po którego ścianach pnie się dzikie wino. To marzenie było ze mną, gdy gnieździłam się w jednym pokoju z przyrodnim rodzeństwem. Gdy moim światem stał się głośny, przepełniony akademik. Było ze mną, gdy dzieliłam życie z kimś z kim nie powinnam.

Przyjaźnię się z tym indywiduum od lat, choć- Bóg mi świadkiem- dziwna i niełatwa jest to przyjaźń.

- To mój szef- rzekła konspiracyjnym tonem, podając Karolinie długopis. -Ma swoje humory. Dziś jak widać Dzień Landrynki. Jutro dostanie PMS i po zaliczce.

A kim ty, do cholery, jesteś, że mam się tobie spowiadać?! Gdzie byłeś, gdy ja zapijałam wódką miłość do ciebie?!

Katarzyna Michalak Rok w Poziomce
Wydawnictwo Literackie, Kraków 2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz