czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012


Musisz wiedzieć, że gdybyś był moim sercem, od razu przeprowadziłabym amputacje.


Kiedy człowiek spogląda w otchłań, otchłań nie powinna do niego machać. - Złodziej czasu


Rozmowy z moją matką niekiedy nasuwały mi na myśl dwanaście prac Asteriksa. Zwłaszcza ten motyw, kiedy Asterix z Obeliksem są uwięzieni w labiryncie i cały czas wracają w to samo miejsce. - "Gin z tonikiem i ogórkiem" R.Germain


Tymczasem ja patrząc na niego, po raz kolejny sobie pomyślałam, jakie to marnotrawstwo, że tak przystojny facet nie chce mieć do czynienia z kobietami. -"Gin z tonikiem i ogórkiem" R.Germain


Daj spokój, Olivier. Przestańmy bawić się w te fałszywe uprzejmości. Mam trzydzieści dwa lata i wciąż nie jestem pewna, czy już dorosłam, a twoje 'madame' mnie postarza.  - "Gin z tonikiem i ogórkiem" R.Germain


Nadchodzi zima. Odjazdowe buty, seksowne rajstopy kabaretki, krótkie wełniane spódniczki i cudowne kaszmirowe sweterki. O tej porze roku miasto jest bardziej błyszczące i my chcemy błyszczeć razem z nim! -Plotkara 2


Kolejna rzecz ratująca luty to mój ulubiony dzień, który powinien być świętem państwowym wolnym od pracy - Walentynki - Plotkara 4


Im później się kładziemy tym szybciej płyną dni -  Plotkara 4


Zróbmy to. Niech miłość zwali nas z nóg. -  R.Curtis



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz