czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012


Tylko masochistka, mogłaby kochać takiego egoistę  - Gossip Girl


Wyglądasz jakbyś potrzebowała drinka.


Nie chlap na mnie , topiąc swoje smutki.


-Czy poszłabyś na randkę z kimś niemającym ręki lub nogi ?
 - Jasne byłam już na randce z kimś kto nie miał serca.


W obcym mieście zasypia, sama budzi się rano, przygniotło ją życie roztrzaskała kolano.


Miałam przy sobie tylko cztery dolce, co równa się jednemu samotnemu drinkowi, tak samotnemu jak moja dusza. - L.Notaro


Umrę z wdziękiem w płomieniach, gdy papieros zanurzy się w kosmatym dywanie, a ja stracę przytomność przy ostatniej randce z Jackiem Danielsem, który spocznie wygodnie obok wygodnie, wykończone na poduszce po pustej stronie łóżka. - L. Notaro


A ja potrzebuję mężczyzny! Prawdziwego mężczyzny, nie jakiegoś pijaka, ani sflaczałego grabarza, który poniżej pasa jest martwy jak jego klienci.


Wiecie, niektórzy faceci nie tolerują arszeniku.


To było jak jazda limuzyną, a ja lubię jeździć porysowanymi samochodami z facetami, którzy mają kwas solny w żyłach zamiast krwi.


Zawsze wiedziałaś jak ich zostawiać by pragnęli więcej. 


Nic nie irytowało jej bardziej niż własna naiwność.


Nic się nie stało - powiedział rozum, reperując serce.


Usiadłam i objęłam głowę rękami. Marzyłam, żeby ją odkręcić, położyć na podłodze przed sobą i dać jej takiego kopa, żeby się odchrzaniła i poleciała, gdzie pieprz rośnie,  i żebym jej nigdy nie mogła odnaleźć.


To niewiarygodne, jak można czuć się szczęśliwą przez tyle lat, mimo tylu kłótni, tylu
upierdliwości i tak naprawdę, k***wa nie wiedzieć czy to miłość czy nie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz