czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Mówią że jest coś więcej niż hajs i chwała. Ale hmm... co to było ? Chyba zapomniałam -Wdowa


Chłopcze to nie był błysk w oku, po prostu za dużo wypiłam.


Mężowie ukrywają przede mną swoje żony, by nie nie zaraziły się obłędem mojej namiętności - Marta Fox


Już nie jestem filiżanką bez uszka, wszystko posklejane - Marta Fox


Dzień dobry że tak pozwolę sobie skłamać od rana.


Była to tania, błyskawiczna miłość na ruskich rejestracjach.


Udajemy, że jesteśmy szczęśliwe, ale same pragniemy miłości. Siedzimy w ciemnych kinach, oglądając Bezsenność w Seattle i zalewamy się łzami. Nawet jeśli wiemy, że faceci to sk**wiele, to i tak mamy nadzieję, że jeden z nich uratuje nas przed życiem w samotności. - Prosto z mostu Green Jane


Dzisiejszym gościem jest Ruby Everest, duża i wrzaskliwa artystka komediowa, której specjalnością jest upokarzanie facetów. Babka w moim stylu. - Prosto z mostu Green Jane



Jeśli się człowiek (czytaj kobieta) zdecyduje na posiadanie mężczyzny, musi podejść do sprawy w sposób odpowiedzialny i niezwykle świadomy. Osobnik to bowiem trudny w prowadzeniu i wytresować się daje z pewnym wysiłkiem.


Jedyne, na co miałam ochotę, to nałożyć, wielki, rozciągnięty sweter, zamówić do domu porcję chińszczyzny takiej wielkosci, że starczyłoby dla czterech osób, i oglądać w telewizji beznadziejne amerykańskie seriale komediowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz