czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012


Jedyne, na co miałam ochotę, to nałożyć, wielki, rozciągnięty sweter, zamówić do domu porcję chińszczyzny takiej wielkosci, że starczyłoby dla czterech osób, i oglądać w telewizji beznadziejne amerykańskie seriale komediowe. -Prosto z mostu Green Jane



Bo ta sukienka powoduje, że mój ex przeklina dzień w którym pozwolił mi odejść.


-Kochasz mnie?
 -Sprzeciw. Sugerowanie zeznań.


Pytasz się czemu? To ci powiem: bo twoja moralność upadła niżej, niż majtki dziwki opuszczone do kostek.


A jak będziesz chciał znów mnie zranić, to zrób to tak porządnie, żebym potem pamiętała, aby o tobie zapomnieć.


To właśnie my. wrażliwe Dwudziestolatki udające silne, dorosłe kobiety, których nikt nie jest w stanie zranić. Aktorstwo godne Oskara


Podczas jajeczkowania hormony czynią cuda: wydziela się podniecający zapach, oko błyszczy, włosy lśnią. Kiedy kobieta jest już niepłodną, przed okresem, wróżka natura zabiera jej dary i odstrasza zalotników zamieniając w ociężałego zapryszczonego, zirytowanego babona.


Nie mówcie mojej miłości, że umarła.


Kiedy moja babcia dostała zapalenia stawów, nie mogła się więcej schylać i malować paznokci u nóg. Mój dziadek robił to dla niej przez cały czas, nawet kiedy sam dostał zapalenia stawów. To jest miłość.


Może w każdym z papierosów, które wypalała była jakaś tajemnica? Było jakieś słowo, które nie mogło przejść jej przez gardło?


-Zjesz cały placek?
 - Możliwe. Czemu nie?Nie mam dla kogo dbać o linię.
 - Boże, znowu oglądałaś Bridget Jones ?


Co u mnie? Nic. Wiesz jak wygląda nic? To jest duże, szare i bezkształtne. Zabija mnie w nocy, w dzień śmieje się szyderczo


Piję za ciebie, za twoją przyszłość mogliśmy wszystko, szkoda, że nam nie wyszło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz