czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Prosiłam. Wręcz szantażowałam łzami.


Poniedziałek: dzień długi już z nazwy.


Te wszystkie baby, mazurki, schabiki, no po prostu palce lizać. Niestety, moje spodnie nie podzielały tego entuzjazmu jedzeniowego, bo dopięły się rano z niejakim trudem.


Życie jest jak butelka dobrego wina. Niektórzy zadowalają się czytaniem etykiety na opakowaniu, inni wolą spróbować jego zawartość. -PanPiotruś


Przeziębisz się. Od lodu ze środka twojej duszy. - Christina Perri


Nic cię nie ośmiesza bardziej niż pozory, spieprzaj a swój browar do rachunku mi dolicz !


Ukrywanie uczuć wywołuje raka. - Dr House


Puchatek czuł, że powinien powiedzieć Kłapouchemu coś pocieszającego, ale nie wiedział co. Więc zamiast tego postanowił uczynić coś pocieszającego. - Kubuś Puchatek 


Powiedzieć muszę - skradłeś mi ciało i duszę, więc jestem lekka jak puszek, a moje maleńkie ciało, rozlaną rzeką się stało.


I okazuje się, że nikt nas nie okłamał, tylko my zbyt dużo sobie wyobrażaliśmy.


Kocham siebie. Uwielbiam robić to co chcę i kiedy chcę(...).Szkoda że nie mogę umówić się ze sobą na randkę.


Potem jeden z lekarzy zrobił babci prześwietlenie kości i zapytał czy się gimnastykuje. Nie mam pojęcia co chciał usłyszeć, może coś w rodzaju "ależ tak jestem kickbokserką w wadze lekkiej" albo "na ławeczce wyciskam więcej niż twój iloraz inteligencji". -L.Notaro


Czasami w środku nocy w mojej sypialni robi się ciemno jak w grobie, a pościel na drugiej połowie jest tak zimna jak pięciodniowe zwłoki.


Czasem trzeba przemyć oczy łzami, aby widzieć lepiej...


Jak chciałeś kurwa zabłysnąć, to było się brokatem posypać.


Nigdy nie warto tęsknić za kimś, co do kogo nie mamy pewności, że śpi tej nocy samotnie.


Poszłam do lekarki, która powiedziała, że zostało mi osiem minut życia. Czekałam w pierdolonej poczekalni pół godziny!


Sobotnie wieczory to prawdziwy koszmar dla samotnych. Kiedy zostajesz w domu z kasetą wideo (...) z filmem Kiedy Harry poznał Sally, zawsze czujesz się idiotycznie. Jakbyś sama ze sobą szła na randkę. I właściwie tak to wygląda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz