czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Wracasz z zakupów bez toreb. Kim jesteś i co zrobiłaś z moją dziewczyną? -Chuck Bass


Padłabym ci do nóg, ale te rajstopy są nowe.


Nie ma znaczenia, że cierpiałaś. Nie ma znaczenia, że płakałaś. Nie ma znaczenia, że walczyłaś. Bo w końcu będziesz mogła powiedzieć: Cierpiałam, płakałam, walczyłam. Ale kochałam.


Pragnę mężczyzny tak miłego jak mój upośledzony pies, ale żeby nie srał po podłodze. - L.Notaro


Wolność to nałóg? To jestem ćpunem


A teraz prysznic, bo zajeżdża czymś od ciebie i nie są to róże - Skins 


Nie mam zamiaru być twoim ładnym wspomnieniem, ogrzewającym cię w zimie życia.


Stres jest elementem składu mojej krwi.


Po prostu kochałam go całego, łącznie z psem jego matki, okropnymi znajomymi, podjadaniem w restauracjach, sandałami – ze wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz