czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Boje się, że przestanie się o mnie starać. Że zrezygnuje, bo tak trudno mnie zrozumieć, bo jestem taka uparta i taka trudna.


Czasem miała wrażenie, że ta kobieta jest tak chuda, że można ją wysłać faksem. - J.L Wiśniewski


Wiadomo, że czasem bywa różnie Ty mówisz bądź wcześniej, ja zazwyczaj wracam później.


W za ciasnej łazience zmywa wino z ubrania, oczy ma popękane znowu piła do rana.


Chciałabym się jeszcze powłóczyć z Tobą, póki żyjemy i mam Cię obok.


Pani w Żabce pytając Bożenę o dowód, nie wiedziała że zrobiła jej najlepszy prezent na 29 urodziny.


Prawdziwy przyjaciel nigdy nie zapyta, po co? On po prostu pójdzie, przyniesie, otworzy i naleje.


Marzenia pękły jak tętniak mózgu.


Reprezentował najgorszy gatunek skurwysynów.


Nie wiem, czemu mnie tak suszy, przecież wczoraj tyle wypiłam.


Te nawyki wracają szczególnie po przepiciu , lubię czasem posprzątać w mieszkaniu, no i w życiu.


Jest przystojny, ale ma coś jeszcze - tego wydestylowanego diabła, który chowa mu się w oczach.


Zauważyłem, że wszyscy którzy popierają aborcję zdążyli się już urodzić.


To takie przykre nie móc żyć bez kogoś, kto może żyć bez nas. Potrzebować kogoś, kto nie potrzebuje nas.


Jak rozpoznać idiotkę? Ma mniej niż dwadzieścia pięć lat i obrączkę na prawej dłoni.


Jakie znowu spanie?! Tego nie mamy dziś w planie!


Masz w sobie coś co sprawia, że Ci nigdy nie odmawiam.


Nie waż się umierać. Jeszcze nie skończyliśmy.. nie skończyłam Cię Kochać.


Zrujnowaliśmy świt, a tego nie wybaczy nam żadne niebo.


Mówię do siebie: NIE MYŚL! Jest tyle kobiet, które nie myślą i jakoś im idzie!


Nie analizujmy, nie interpretujmy. Tylko czujmy.


Do jutra tak daleko,a ja w brzuchu mam motyle, puść choć sygnał to przybiegnę pod okno twe za chwile.


Teraz będę silna twarda, nie dam się nikomu zranić. Zostawiłeś mnie - teraz mam Cię za nic!


Niby łamacz damskich serc, choć masz prawie 2 metry nie dorastasz mi do pięt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz