piątek, 27 stycznia 2012

27 styczeń 2012


(...)nie łatwo jest się pozbyć ciężaru zalegającego dniami kanapę,a nocami małżeńskie łoże.Pół bidy, jak domaga sie raz na jakiś czas krakersów ,gorzej gdy chrapie jak pułk carskiego wojska i zionie piwem. - Widok z mojego okna M.Kalicińska


Bywa, że po krótkim czasie- oszołomienie erotyczne mija, zaczyna się zwykłe życie i okazuje się że pasmo rozczarowań wzajemnych jest większe od Sudetów - Widok z mojego okna M Kalicińska


Ale najpiękniejsza miłość będzie miała problem ,żeby przetrwać, gdy nie ma domu jedzenia i ciepła. - Widok z mojego okna


Kocham to miasto i nienawidzę go chciałbym stąd uciec ale trzyma mnie tu coś - Sidney


Człowiek musi cierpieć, bo inaczej nigdy nie nauczy się doceniać szczęścia. Radość i cierpienie to dwie połówki tego samego jabłka. - E.Nowak


Potem z dnia na dzień odkryła że on nie opuszcza klapy od sedesu, a jemu przestał się podobać sposób, w jaki ona wyciska pastę z tubki. Tak się zaczyna każdy rozwód - K. Macios Wszyscy mężczyźni mojego kota


homoseksualistów i samotne kobiety po trzydziestce łączy naturalna więź: obie grupy przywykły do tego, że rozczarowują swoich rodziców i że traktowane są przez człowieczeństwo jako dziwolągi  - B. Jones


Nie potrzebny mi Rolex żebym znała czas, nie potrzebne mi złoto by mieć blask - Lilu


Przysłowie mówi, ze do serca mezczyzny trafia sie przez zoładek.To prawda, ale nikt ci nie kaze tyrac szesc godzin, zeby gonakarmic. Czy zje poza domem, czy kupisz cos na wynos, zoładekjest pełny i serce otwarte. Praktyczna zasada: jesli dostanie cos ciepłego,bedzie zadowolony. Cała reszta to niepotrzebny wysiłek - Mężczyźni kochają zołzy


asne, że to głupie tęsknić za kimś z kim się nie układa. Ale nie wiem, fajnie było mieć kogoś z kim zawsze mogłeś się kłócić. - Szukając Alaski


- Skoro tak- syknęła właścicielka- panna się wyprowadzi do końca tygodnia.
 - A umowa ?
 - To panna złamała umowę. Mam świadków no to, że w mieszkaniu odbywały się orgie, że panna eksperymentuje z narkotykami i oddaje mocz w piwnicy. 
- A nie pomylono mnie czasem z tym dużym białym kocurem spod piątki? - Bestseller Cierpkość Wiśni


Czuję się jak człowiek bez ambicji. Jak kobieta pozbawiona resztek kobiecości. Na niczym mi nie zależy. Nic mnie już nie obchodzi. Nic nie rusza. Gdybym tylko mogła, przeleżałabym cały dzień w łóżku, nie drgnąc nawet. Ale tak się po prostu nie da- debil z ulotkami ZAWSZE musi dzwonić do mojego mieszkania. Jakby k**wa nie było 9 innych. Ojciec zawsze zapomni kluczy. Matka nadal dzwoni na domowy. A palić się chce- trzeba wyjść na balkon. No nie da się popłakać i poużalać nad sobą w pełnej samotności.


żona: martwi mnie sytuacja w Libanie 
mąż: ty jesteś moim Libanem.


Zaczęło się! Wszyscy faceci są megakur.wabeznadziejni! Wszyscy są dokładnie tacy sami! Najpierw się w tobie zakoch*ją, jesteś kure.wskim powietrzem, którym oddychają, nie potrafią bez ciebie żyć. Przynoszą ci kwiaty, tony kwiatów, można się udusić od ich ciężkiego zapachu, ale i tak przynoszą jeszcze więcej! Kupują ci prezenty - za duże staniki, za małe koszulki, seksowną bieliznę, którą potem z ciebie zdejmują w romantyczne upojne wieczory. Budzą cię w nocy pocałunkami i wyznaniami miłości. A potem budzisz się pewnego ranka obok całkiem obcego faceta, który nie opuszcza deski klozetowej, zostawia skarpetki na środku pokoju, nie gotuje, wybrzydza na żarcie, które robisz i nigdy, ale to absolutnie nigdy po sobie nie sprząta! - Pieskie życie mojego kota


Zawsze uważałem, że w miłości nie ma par ani trójkątów miłosnych, tylko szereg ludzi stojących gęsiego i każdy kocha tego, który stoi przed nim, a ten z kolei następnego i tak bez końca, i ten, kto stoi za mną, kocha mnie, a jego kocha ten za nim i tak dalej, ale zawsze kochamy kogoś, kto stoi do nas plecami. A ostatniego w szeregu nie kocha nikt. - Jorge Franco, Rosario Tijeras


Nawet jeśli nie jest do końca zgodne z prawdą, powtarzaj sobie... mężczyźni mnie pragną!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz