sobota, 28 stycznia 2012

28 styczeń 2012


Siedzimy z dziewczynami w łóżku, przeklinając mężczyzn. Wznosimy toasty za niesamowicie wspaniałe kobiety, jakimi jesteśmy.


Czasem mam podejrzenia, że mężczyzn można podzielić na dwie kategorie: niebezpiecznych seksualnych drapieżników i tłuste leniwe pierdoły.


Jestesmy jak swiezo przyciety trawnik - ladnie wygladamy, ladnie pachniemy...ale kłujemy w tyłek - Sex in the city


„Powinien mnie akceptować taka, jaka jestem!", mówi kobieta z gatunku zbyt miłych. Powinien cie akceptować? O nie, siostrzyczko. Puknij się w czoło. On powinien za tobą szaleć! - Dlaczego mężczyźni kochają zołzy


Kochana, nim dojdziesz do trzydziestki sama się przekonasz, że honor odrasta szybciej nić włosy.- Gry nie tylko miłosne


Otwieram ogólnonarodowe porozumienie kobiet w sprawie beznadziejnych mężczyzn!


Zawsze głęboko przeraża mnie myśl, o byciu czyjąś żoną.


O Jupiterze! Jakiż powód skłonił Cię do stworzenia mężczyzn? Czy nie mogłeś obdarzyć ludzkości istotą doskonalszą i mądrzejsza, taką zatem, która pozwoliłaby nam uniknąć owej plagi?


Dobry blond nie jest lekarstwem na wszystko. Ale pomaga.


Biologia mężczyzn jest przestarzała. Oni nie są monogamiczni. Oni myślą, że monogamia to jest gatunek muzyczny.


Badania dowiodły, że szczęścia nie daje miłośći, bogactwo czy władza, tylko dążenie do nieosiągalnych celów: a czymże jest dieta, jeśli nie tym? - Bridget Jones


Przecież drzwi nie mogą się zaciąć w ten sposób, myślałam, próbując wcisnąć przez szparę głowę owiniętą ręcznikiem. Kiedyś, owszem, wypadły mi z zawiasów, ale jako kobieta niezależna i zaradna poradziłam sobie bez żadnego problemu - zastukałam do drzwi sąsiada z drugiego piętra i zrobiłam do niego minę totalnej blondynki. Po trzech minutach wszystko było naprawione. - Wszyscy mężczyźni mojego kota


Świat to przyjemności i ich konsekwencje. To wiedzą tylko kobiety. Mężczyźni są zbyt głupi, żeby to zrozumieć. - Wszyscy mężczyźni mojego kota


Poza tym jedzenie lodów z sosem czekoladowym w łóżku hotelu Plaza i planowanie zemsty na swoim juz wkrótce byłym chłopaku, frajerze i dupku w jednej osobie, było lepsze od seksu. O niebo lepsze. - Gossip


Fuck man. All you need is a really great pair of shoes!


To wylądowałam nie na premierowej projekcji, a na jakimś idiotycznym filmie o trzydziestoletniej, samotnej, obżerającej się czekoladą i pralinkami dziewczynie, która jest na permanentnej diecie, walczy z przynajmniej dwoma nałogami naraz, ma wieczny bałagan w domu i w głowie, która nieustannie czeka na swojego księcia, a jej najlepszym przyjacielem jest gej!!! I jeszcze bohaterka miała na imię Bridget! Chryste! Przecież to o mnie!!! - Dziennik współczesnej B. Jones


Miłość do Jaco jest jak siedzenie na zimnym głazie: oddajesz mu całe swoje ciepło, nie dostając nic w zamian. No i w końcu przeziębiasz sobie tyłek - Małżeństwo patyków




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz