niedziela, 29 stycznia 2012

29 styczeń 2012


Wpływ telewizji. Człowiek myśli że po świecie chodzą same sexbomby płci obojga, apotem wychodzi na ulicę i nie wierzy własnym oczom jacy ci ludzie brzydcy.  - Cierpkość wiśni


O rany, prawie całe zycie przeleciało mi przed oczami! Co to znaczy czyżby to miałby być znak z góry? Oświadczam, że nigdzie się nie wybieram. - Awokado z krewetkami


Częsty widok w naszym ogródku przedszkolnym: godzina 17.00- koniec pracy przedszkola - smutny maluch siedzi na ławeczce, obok wkurzona pani wychowawczyni przestępuje z nogi na nogę i nerwowo spogląda to na zegarek to na furtkę. A co sobie myśli, nietrudno zgadnąć. (...) Za parę minut wpada mama i wlokąc za rączkę ciągnie dzieciaka do domu. Ktoś obcy, przyglądając się tej scenie powie: biedna matka. Tylko że ja znam tę mamę i myślę: biedne dziecko. - Awokado z krewetkami 


Wybrałam, studiowałam i skończyłam, ale też w tak zwanym międzyczasie doszłam do wniosku, że nie zamierzam w przyszłości pokryć się pyłem kredowym sypiącym się z tablicy szkolnej ani też zaplątać się w pajęczynę jakiegoś laboratorium, więc należało znaleźć inny sposób na życie - Awokado z krewetkami


Dokleiłam rzęsy na jednym oku, żeby pokazać różnicę. Powiększają oczy. Dają głębię i wyraz. Kobiecie z długimi rzęsami nie dorówna taka z okiem spaniela. Mówię wam, nawet banalna dziewczyna jak ma rzęsy,wygląda inteligentnie. Rzęsy to potęga. Niech żyją rzęsy!


Nie bez powodu uczył mnie życia. Od początku wiedział, że kiedyś będę musiała żyć sama.


Czasami leżę w trawie i wcale mnie nie widać mruknął Osiołek i świat jest taaki ładny! a potem ktoś przychodzi i pyta: jak się dziś czujesz? ...i okazuje się że okropnie


No bo my kochane znamy tylko towarzystwo oszustów, palantów, głupków, zboczeńców, brzydali, aroganckich, egoistów, chwalipiętów, idiotów. No i kiedy już napatoczy się takie ciacho, taki inteligentny , szarmancki i miły chłopak od razu się zakochujemy. To takie piękne, a takie przykre.


Sukces to nie tysiąc złotych na koncie, Radość to nie suchy śmiech po joincie, Miłość to nie ta dziwka z klatki obok, Przyjaciel to nie ten co pali z tobą...


Jak jesteś sama, to jesteś sama, a jak tylko zjawi się w twoim życiu jeden facet, to natychmiast pojawia się następny... a wszystko dlatego, że oczy ci się błyszczą bardziej niż wtedy kiedy byłaś sama.


Kłopot ze światem jest taki, że on zawsze jest o trzy drinki do tyłu.


Chyba popełniłam błąd zapraszając ciebie i twoje złożone majtki do swojego życia - Bridget Jones


Musiałam przejść koło robotników pracujących w jaskrawym świetle przy gazociągu. Miałam na sobie b. krótki płaszczyk i wysokie kozaki, więc nastawiłam się na lubieżne kocie wrzaski i krępujące uwagi. Poczułam się jak kompletna idiotka, gdy nic takiego się nie zdarzyło - Bridget Jones


– Bridget! Ale schudłaś! 
– Naprawdę? – spytałam zachwycona, zanim dotarło do mnie, że Tom dokonał tej obserwacji, będąc na drugim końcu kabla - Bridget Jones


Wszyscy idioci przy Tobie wymiękają, kochanie. Nie ma drugiego takiego durnia jak Ty.


Jestem twoim grzechem i twoją wściekłością. jestem twoim szaleństwem i twoją wątpliwością.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz