niedziela, 29 stycznia 2012

29 styczeń 2012


Marzy mi się taka miłość.(...) taka, jaka łączy człowieka i psa. Bo ona jest całkowicie bezinteresowna, nie ma w niej zazdrości ani strachu, że się skończy, nie ma udawania ani chęci przerobienia psa na swój ideał. Czyż nie tak wygląda prawdziwa miłość opisana przez świętego Pawła? Nie ma w niej też nudy i nie ma rozwoju. Psa nie męczą te same głupie zabawy ze starą piłką, nie powie ci: „Może byśmy dla odmiany poszli na spacer w góry?”. Nie męczy go powtarzalność. - Cierpkość wiśni


Nigdy w życiu bym nie wyszła za mąż. Za nikogo. Najpierw ślub, a potem człowiek nosi serce na temblaku i wygląda z nim jak idiota. - Serce na temblaku


On tylko chciał kochać ją aż do śmierci wysoki sądzie.


-Kochaliśmy się jak dwaj muzycy, którzy łączą się, ażeby razem grać sonaty. - Ładnie powiedziane. - Tak było. Fortepian grał swoją partię, a skrzypce swoją i z tego wynikała sonata, sam wiesz jednak, że pod tym wszystkim nie spotkaliśmy się nigdy. Wiedziałam to od początku, ale sonaty były tak piękne


I ślubuję Ci uśmiech przy porannej kawie..


-Obiecaj mi jedną rzecz. -
Okej...-zgodziłam się z wahaniem, gotowa się ze wszystkiego wycofać. 
-Uprzedzisz mnie, jak podejmiesz jakąś życiową decyzję? Zanim z nim uciekniesz czy coś?
 -Tato...-jęknęłam.
 -Mówię serio. Nie będę ci robił awantur. Tylko daj mi w porę znać. Żebym miał szansę uściskać cię na pożegnanie 


Myślałam, że życie to kabaret. A ty mi mówisz, że jeden wielki orgazm.


Umiem w dwunastu językach powiedzieć " nie"; to kobiecie wystarczy. - S.Loren


Zadziwiająca jest zdolność chudych staruszek do dźwigania wielkich ładunków. Dokładne badania wykazują, że mrówka potrafi unieść ładunek stokrotnie przewyższający wagę jej ciała, ale nie udało się określić żadnej granicy mocy unoszącej dla przeciętnej, drobnej, osiemdziesięcioletniej babki hiszpańskiego chłopa. - Terry Pratchett 


Nie mozna sie umawiać ze swoim współlokatorem. Wiesz, jak to bywa. Cały romantyzm szlag trafia, kiedy widujesz kogoś w szlafroku.


Miłość bardzo przypomina torturę albo zabieg chirurgiczny - on albo ona będzie wykonawcą, czy katem, drugie pacjentem albo ofiarą.


- Jak się czuje moja królewna?
 - Królewna właśnie skończyła rzygać.


Bycie kobietą jest gorsze od bycia rolnikiem - mamy tyle roboty z plewieniem i pryskaniem upraw: trzeba depilować nogi woskiem, golić pachy, skubać brwi, ścierać pumeksem stopy, złuszczać i nawilżać naskórek, oczyszczać pory, farbować odrosty, malować rzęsy. W dodatku wszystkie te zabiegi są tak precyzyjne, że wystarczy kilka dni przerwy, aby całkiem się zapuścić. - Bridget


Słońce grzało tak rozkosznie, a kamień na którym siedział od dłuższego czasu, był tak przyjemnie ciepły, że Puchatek już sobie postanowił, że przez całą resztę poranka będzie siedział pośrodku strumyka i cieszył się z tego, że jest Puchatkiem.


To ona mi go zabrała. Gdyby to była inna kobieta, mogłabym ją pobić, wyzywać, cokolwiek. Jednak jakie szansę miałam z heroiną?


Więc znalazłam powód żeby golic nogi Każdego ranka wiem że ktoś w piątkowa noc będzie mnie zabierał na tańce a potem w niedziele do kościoła by planować sny czasem pomysleć o dzieciach a może poprostu pooszczędzać trochę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz