niedziela, 29 stycznia 2012

29 styczeń 2012


Ale nie zapominaj, że jestem zwykłą dziewczyną, która stoi przed chłopakiem prosząc go, by ją kochał...


Sprzątanie i wynoszenie śmieci nie wymaga wybitnej inteligencji ani talentu. Mężczyzna się do tego świetnie nadaje.


Nalej mi wina a zrobię tu sylwestra


Lubię wiosnę. Słońce tak szybko wysusza łzy


Tu znika gniew i nie leje się krew, Tu miłość anuluje każdy grzech


-Czuje głód związku emocjonalnego,potrzebuję kogoś żeby sie przytulić ugotować mu kolacje ...
 - Czlowieku masz mnie! Ja zawsze chętnie opie**olę coś na ciepło


Zawsze nadzieja. Zawsze ta ku**a w zielonej sukience.


To nie te czasy mój drogi- kobiety wikingów nie płaczą.


Będziemy się śmiali z pozłacanych motyli - Szekspir


Nie zastanawiaj się ile razy Cię uwiodłam i daj się uwieść jeszcze raz


Wyłamywała sobie palce, ażeby pohamować się od łez, których wstyd jej było nawet w pustce i w nocy.


Żaden dzień sie nie powtórzy, Nie ma dwóch podobnych nocy, Dwóch tych samych pocałunków, Dwóch jednakich spojrzeń w oczy. - Szymborska


Byłam jego Kopciuszkiem, a on moim szklanym pantofelkiem


Cierpimy, bo czujemy, że dajemy więcej, niż otrzymujemy w zamian.


Nie porywaj się na Ferrari, jeśli nie masz prawa jazdy.


Nie przestrzegam przepisów na autostradach, nie chcę udawać, że śmiesznie nad kubkiem, w odróżnieniu od Wojewódzkiego ja nie jestem dupkiem!


Boże pomóż, bo mi sumienie pieprzy, jak mam na siłe sobie świat tandetom ulepszyć.


Rap po godzinach i luz ponad wszystko


Chcę przetańczyć całą tą piep**oną sobote !


Nalewamy trunki do szklanek, olewamy trudny poranek.


Inteligencja jest czymś tak szczególnym, tak rzadkim, że ci z nas, którzy mają choć odrobinę oleju w głowie, ciągle natykają się na dyskryminację ze strony otaczającej nas masy głupców.


Nie wiem, czy to twoje nowe szczęście zna mój nowy adres ..


Dobry sex to taki, po którym sąsiedzi wychodzą na papierosa.


Trzeba iść przez życie z podniesiona kiecą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz