niedziela, 29 stycznia 2012

29 styczeń 2012


Leżała bez ruchu. Oczy puste, bez wyrazu. Wargi poprzegryzane z bólu. Paznokcie krzywe i połamane. Włosy w nieładzie zamoczone w rozlanej na panelach kawie i martini. Na fakt, że żyje wskazywał jedynie dym ulatniający się z dopiero co odpalonego papierosa.


Na pytanie: "Co się dzieje z twoim życiem?" chciałoby się odpowiedzieć: "Nie wiem, ja tu tylko sprzątam". Z akcentem na 'tylko', w domyśle 'ciągle'


Masz lat blisko 40, wyglądasz na blisko 30, wyobrażasz sobie, że masz nieco ponad 20 a postępujesz jakbyś miał niecałe 10.


[…] wsypał do miski owocowe kółeczka dla dzieci, otręby dla dorosłych i zalał mieszankę chudym mlekiem. Wyjaśnienie dla niewykształconych na brykach studenckich: takie zachowanie – bardzo symboliczne i wzruszające – świadczy, ile z chłopca nadal tkwi w mężczyźnie - Coben Harlan


Słodkie ideały to największe dupki.


Powiem ci coś w zaufaniu, Kocham cie całym sercem zrozum draniu.


Nie mów o mnie "to szmata", pamiętaj chłopczyku nie dam sobą pomiatać


.. dowiedziałam się że żyłam iluzją, wierząc w przyzwoitość mojej figury ( po powrocie do domu obejrzałam się dokładnie w lustrze i natychmiast z nerwów zjadłam pół czekolady - jeden pośladek niebezpiecznie się rozrósł, ad drugi zwiotczał: DLACZEGO?!!!) - Motyl na szpilce


Hej chłopcze przecież wiesz, że kręcą mnie wystające obojczyki i rock'n'roll.


Kłopot ze światem jest taki, że on zawsze jest o trzy drinki do tyłu


Przed sobą mogła się przyznać: on nie był chłopakiem jej marzeń. On w ogóle do żadnych marzeń się nie nadawał 


Zwariowałaś? zachowaj trochę szaleństw na menopauzę!


Smutnym sercom powinno się zakazać oglądania wschodów słońca.


Słusznie ktoś zauważył, że mężczyzna lubi zabawki. Pokaż mu tylko coś, co błyska, świeci, gra, jest małe i potrzebuje co najmniej dwustu dwudziestu woltów lub paru baterii, a nie przejdzie spokojnie. - Ja wam pokażę


Córki robią głupstwa. A matki muszą i tak je kochać.


Homoseksualizm to po prostu lenistwo (...), gejom nie chce się wiązać z płcią przeciwną.


Jego świat to knajpy, koszykówka i zimne piwo. Jej- zwiewne spódnice, długie spacery po parku i herbata w Ritzu


Faceci są jak katar – siedem dni i znikają. - Apetyt na życie


On przestał się wymądrzać, a ja rzuciłam palenie , przynajmniej tak sądzi więc na jedno wychodzi - Dziennik B. Jones


Umieranie nie może być trudniejsze niż bycie zostawionym przez umarłego


Wolę być jego dziwką niż twoją żoną - Titanic


Nie pytaj o nic, no bo po co się przedstawiać? Ty będziesz tonic, ja gin, już się czuję zmieszana.


A rób swoje siostro, zabaw się z nim ostro, pokaż, że nami się nie pomiata, mówiłam ci że ten koleś jest z innego świata.


Polej kolejkę, za te martwe marzenia, za wszystko co miało tu być, czego nie ma.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz