poniedziałek, 30 stycznia 2012

30 styczeń 2012


Zapytałem go, dlaczego został księdzem, a on odpowiedział, że jeśli już człowiek musi dla kogoś pracować, to najlepszym szefem jest szef nieobecny.


Nigdy papieros nie będzie tak smaczny, a wódka taka zimna Nigdy nie będzie takiego lata. - Świetlicki


Jej psychika była całkowicie odłączona od tego, co robiło Jej ciało.


Kocham Cię, wiem to, nasz romans czas zacząć.


Bo my nie mamy dyplomu w ręce a Pana Tadeusza znamy tylko w butelce.


Good girls are made of sugar & spice, as for me, I'm made of vodka & ice


Robiła przykre wrażenie osoby, która nie miała własnego powodu do zycia, dlatego stała na straży cudzego.


machasz tymi swoimi " Kocham Cię " na wszystkie strony, jak prostytutka torebką...


Godność pięknie wygląda w meksykańskiej telenoweli. W życiu sprawdza się pragmatyzm.


Nie sądzisz, że brzmisz jak jakiś kiepski dowcip ?


Człowiek – produkt uboczny miłości.


Nie miała pojęcia, za co wznosi toast, ale zawsze była otwarta na wszystko.


Był to uśmiech, który można próbować naśladować, stojąc przed lustrem w łazience. Magnetyczny, rozkoszny, zdający się mówić: „Nie możecie oderwać ode mnie oczu, co?” - Plotkara


Postanowienia noworoczne NIE BĘDĘ Lecieć na: alkoholików, pracoholików, związkofobów, żonatych lub mających dziewczyny, mizoginów, megalomanów, szowinistów, emocjonalnych popaprańców, pijawki i zboczeńców. - Dziennik B. Jones


2 komentarze:

  1. Cześć!:) Fajny pomysł na bloga i niezłe cytaty, szczególnie ten o nieobecnym szefie jest mi w pewien sposób bliski :D I nie jestem księdzem ani zakonnicą, żeby nie było :P
    A zdjęcie chyba pochodzi z bloga Marianny zgadza się? :P
    Ja dopiero zaczęłam prowadzić bloga i też będę w nim pisała o godnych polecenia ksiażkach, więc jeśli będziesz chciała to co jakiś czas podrzucę Ci kilka cytatów :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło :) Z miłą chęcią zapoznam się z nowymi cytatami :) A obrazek pochodzi z soup.io

    OdpowiedzUsuń