poniedziałek, 30 stycznia 2012

30 styczeń 2012


-Udawany orgazm jest lepszy niż żaden. 
- Udawany orgazm to żaden orgazm.
 - Tylko dla Ciebie, nie bądź samolubna.


- Zuza nie jest podła. 
- Zuza nie, ale upokorzona kobieta, która w niej siedzi tak. - Apetyt na życie


Taką koszulką to ja bym nawet nie wytarła ptasiej kupy z parapetu. - Rodzinka pl


Nie każda chce mieć księcia z bajki, niektórym wystarczy żaba z charakterem


Uważaj! bo on uważa że nie jesteś dla niego zbyt dobra,by wcale się nie napić i do domu cię odwieźć.


Nie szukam sponsora, bo choć mój dochód nie powala,to trzydziestego nadal stać mnie na browara


– Mam okropny lęk wysokości. 
– Ja wręcz przeciwnie, widziałaś moje szpilki.


Moje horyzonty sięgają dalej niż ty sikasz po browarze ...


Języki obce obowiązkowe: rosyjski, angielski. Oba pozostały dla nich językami obcymi. - Terakowska


Dziewczyny z tyłkiem jak mój, nie gadają z facetami z gębą jak twoja.


Była łatwiejsza niż praca domowa pięciolatka.


Macie aż tak nudne życie, że musicie się moim ekscytować?


Miała w sobie prawdziwą słodycz, przyciągała do siebie wszystkich mężczyzn. Nic nie robiła po prostu siedziała.


Wiem, że muszę trzymać pion. Jeszcze uda mi się znaleźć dobrą pracę, poznać kogoś, mieć normalnego mężczyznę i dziecko z nim, mieć zapłacone światło, gaz i telefon. Będę się godzić na wszystko, na nieporuszanie drażliwych tematów przy obiedzie, na sobotę i niedzielę z teściami na działce.Będę znać na pamięć swój PESEL, NIP i regon, nauczę się lepić pierożki, kupię żelazko i wyprasuję wszystko. Wyprasuję sobie nawet uprzejmy wyraz twarzy, a później złożę go w kostkę i ułożę na półeczce. Podłoga będzie lśnić i moje włosy też, a mój oddech będzie świeży jak poranna bryza... Później ładnie się uśmiechnę i powiem grzecznie Do Widzenia.





2 komentarze:

  1. Skąd pochodzi ostatni cytat z tego wpisu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorką cytatu jest Marta Dzido z książki "Małż" Serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń