wtorek, 31 stycznia 2012

31 styczeń 2012


Najbardziej zasrany ze wszystkich zasranych, naprawdę zasranych wieczorów, jakie przeżyłam w całym moim gównianym życiu.


Kupiłam te botki w zeszłym tygodniu na wyprzedaży. Były pół numeru za małe, ale sprzedawczyni powiedziała mi że się rozciągną i że wydłużają mi nogi. A ja jej uwierzyłam. Naprawdę jestem największa frajerką na świecie. 


Gdy tak spoglądam na ich przygnębione twarze, nagle czuję się bezradna i bezbronna. Jak wtedy gdy siadł mi komputer i straciłam wszystkie moje e-maile, tylko tysiąc razy gorzej. Facet od sprzętu ciągle mi powtarzał, że powinnam robić kopie. Ale jak zrobić kopię własnego życia ?


Cytaty pochodzą z książki Sophie Kinsell "Pamiętasz mnie?"  Warszawa 2009 Przełożyła Magdalena Słysz 
Lekka książka na zimne wieczory polecam serdecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz