wtorek, 13 marca 2012

13 marzec 2012



I pomóż mi pamiętać... Kiedy mam naprawdę zły dzień i wszyscy dookoła chcą mnie wkurwiać, niech nie zapomnę, że do zrobienia smutnego grymasu trzeba aż 42 mięśni, a tylko 4 do wyprostowania środkowego palca i powiedzenia im, że mogą mi skoczyć.



Byłam pewna, że znajdę wówczas odpowiednie słowa, żeby wyrazić to, co mnie dręczy, wytłumaczyć mu, dlatego jestem tak okropnie przerażona, dlatego mam uczucie, jak gdyby mnie siłą wpychali coraz głębiej i głębiej do czarnego dusznego worka, z którego już się nigdy nie wydostanę. - Sylvia Plath


Przyszła do mnie samotność. Mówię do niej: co chcesz jeszcze idiotko? A ona: Kocham ciebie. - J.Twardowski


Śmierdzi mi tu coś miłością, pachnie nienawiścią i zalatuje ironią.


Uzależniona od papierosów, kawy i czerwonych paznokci. Od szklanych koralików, nierównych schodów i niewłaściwych rozmów. Od pustych fabryk, kotów i patrzenia w oczy.


Kolejny skurwysyn wystawił mnie do wiatru. Czy ja wyglądam jak żagle ?


Był szczytem moich marzeń, pragnęłam czułości, bezpieczeństwa i wrażeń.


Jej ciało kruche i pachnące mlekiem, włosy wilgotne pełne snów i deszczu. - K.Zdanowicz


Nie da się zabić się uczuć - nie maja ciała. - P.Czerwiński 


Słowa jak aniołki z plastiku, bez nóżek.- K.Zdanowicz.

Mam nadzieję, że was nie nudzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz