sobota, 10 marca 2012

10 marzec 2012


Nie potrzeba nam lekarstw, ani operacji, muzyka to remedium naszej generacji.


Może niektóre kobiety nie chcą być oswajane, może potrzebują wolności i szukają osoby takiej jak wiatr, która będzie biegła przez życie razem z nimi.


Nocny papieros przywołuje spóźnione myśli.


Faceci kłamią, ale mają fajne tyłki. Lubię fajne tyłki.


A teraz już prawie o północy pierwszego dnia, wciąż nie śpię, łamiąc swoje postanowienie, żeby kłaść się wcześnie - opóźniam sen, żeby odsunąć nieuniknione nadejście jutrzejszego ranka. Jeszcze jedna próba ucieczki. - Sylvia Plath


Uczę się bez ciebie żyć, coraz lepiej idzie mi.- Video


Poczołgałam się z powrotem do łóżka i naciągnęłam prześcieradło na głowę. Ponieważ jednak przepuszczało światło, wtuliłam twarz w poduszkę, żeby stworzyć złudzenie, że jest noc. Zastanawiałam się nad tym, czy nie należałoby wstać, ale nie mogłam znaleźć żadnego powodu. Nic na mnie nie czekało. - Sylvia Plath


I nic mnie nie obchodzi ile twoje auto spala benzyny, i że jest promocja bo supermarket ma urodziny. - Avocado


Ma tak tlenione włosy, że może oddychać pod wodą. - Pezet



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz