piątek, 9 marca 2012

9 marzec 2012


Wypijmy za życie, które potrafi się pieprzyć jak najlepsza dziwka.


Chcę pisać o tobie, o twoich ustach składać strofy wygięte, o twoich rzęsach kłamać, że ciemne. - Poświatowska


Jakże ja mam szaleć za nią nieco mądrzej, gdy tak niemądrze się w niej zakochałem. - Szekspir


Po pijanemu był pewien, że ją kocha, ale na trzeźwo nie był pewien czy ona istnieje - Jerzy Pilch


Wódka mi smakowałam. Nareszcie znalazłam swój trunek. Nie miała określonego smaku i spływała gładko do żołądka jak nóż połykacza noży, dodając mi animuszu i boskiej pewności siebie. - Sylvia Plath 


Lecz pod grubą warstwą straszliwego żalu, choroby, strachu i wyczerpania nadal bije me serce, nadal obracam się wraz z ziemią, wiedząc, że tyle na niej piękna, tyle osób ukochanych, tyle do zobaczenia i przeczytania. - Sylvia Plath


Uczę się bez ciebie żyć, coraz lepiej idzie mi.

Dziękuję za tak liczne odwiedziny :] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz