środa, 19 września 2012

19 września 2012


Przez chwilę drżę z obawy, że się poślizgnie,ale nie, przecież to Kate, kobieta, która zdobyłaby Kilimandżaro w szpilkach od Manolo Blahnika.

Sześć tygodni poszukiwania duszy w samotności jeszcze jakoś mogłam znieść. Kiedy jednak powiedziałam mu, że jestem w ciąży, a on dalej nie wracał, doszłam do wniosku, że odnalezienie siebie oznacza utratę mnie. 

Zrelaksować? Na intymną schadzkę w porze lunchu osobiście wybrałabym hotel Ritz  Carlton. Tam przynajmniej w minibarze można znaleźć bardzo niezdrowe drinki.

Facet chyba zrobił doktorat w Szkole Czarowania George'a Clooneya.

Każda dorosła kobieta powinna trzymać się z daleka od żonatych mężczyzn, tak samo jak od węglowodanów, sznurowanych butów, randek w ciemno organizowanych przez pastora lub z pastorem.

J.Kaplan L.Schnurberger moje są wyjątkowe
Wydawnictwo Sonia Draga, Katowice 2006

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz