czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Jeśli ktoś nie pił taniego wina, to dla mnie jest podejrzany. Bo albo był wychowany w jakimś obrzydliwym luksusie i nie zna życia, albo nigdy nie był młody.


I jeszcze kilku rzeczy już nigdy nie zapomnę, numeru telefonu choć byłoby wygodnie.


Zasypiam w twoim swetrze chce pachnieć tobą cała


Postanowiłam zostać w łóżku do południa. Może do tego czasu szlag trafi połowę świata i życie będzie o połowę lżejsze


I'm too sexy for my ex !


More tequila. More love. More anything. More is better.


wybacz, ale dzisiaj jestem nie do wyjścia. dziś nie wyglądam, nieczynna jestem, chyba też trochę nie żyje. może jutro


Nie wystarczy wódki żeby cię zapomnieć


Są sukienki zakazane dla kobiet bez pary. To te z suwakiem na plecach, którego nie ma kto zasunąć przed wyjściem


Dzięki kolejnej przeprowadzce ominął mnie koszmar pisania wypracowania na temat tradycyjnych wartości w mojej rodzinie. Aż ciarki przechodzą mnie na myśl, ile musiałabym nazmyslać


(...) chodziłam w większą liczbą facetów niż ty kupiłaś ciuchów, i nadal jestem sama. Gdybym spotkała faceta, który byłby tak dobrym człowiekiem jak kobiety, z którymi się przyjaźnię, to weszłabym w to od razu. Spotykacie się, mówią ci jaka jesteś cudowna, a trzy tygodnie później oświadczają że byłabyś jeszcze cudowniejsza, gdybyś zrzuciła parę kilo albo zaczęła nosić mini.


Najwspanialszym rozwiązaniem byłoby, gdybyś stanęła na środku autostrady w godzinach szczytu!


Oskarżona mnie o niemoralność. A wszystko zaledwie z powodu uwiedzenia dwóch sióstr zakonnych z weneckiego klasztoru Santa Maria degi Angeli - Z Pamiętników Casanovy


Narzucanie się nie leżało w mojej naturze. Omamione przeze mnie kobiety wkrótce narzucały sie same - Z Pamiętników Casanovy


(...)jej usta mogły smakować najwyżej jak zupa ze szkolnej stołówki


W końcu zrozumiałam: już się nie kochamy. I temu spostrzeżeniu udało się zając trzecie miejsce w rankingu najbardziej żałosnych momentów tego dnia.


Ale tak naprawdę to nie była dziura. Fakt zaczęła się jako dziura na wielkim palcu u nogi, a potem zaatakowała resztę palców, więc pewnego wieczora, lekko podpita, zrzuciłam but i zabiłam dziurę , odcinając całą stopę od reszty rajstop.


Czemu nie powstała bajka dla dziewczynek jak radzić sobie z facetami, wciskają tylko dzieciom te Kopciuszki, Śnieżki a potem trudno nam się odnaleźć bo całe życie gubimy pantofelek, a znajduje go jedynie Azor tylko po to żeby przypomnieć ci o swojej pustej misce.


Jest taki dzień, że po prostu, w pewnym momencie, musisz się, ku*wa, rozpłakać


Nawet w tym garniturze wyglądasz jak ostatnia dupa.


Przeszła kurs przygotowawczy do bycia piękną suką i wyszła z niego z wyróżnieniem, dyplomem z różową bransoletką jako prezentem dla prymuski.


Czasem Królowa musi dokonać wyboru: -Zamek z białym rycerzem albo pogoń za mrocznym księciem


Bo mi nie wmówisz, że twoja matka nie jest śmieszna z tą czupurną kitką i w butach własnej córki. Albo twój ojciec, kiedy odgraża, że nie wróci na noc. I mówi to w pidżamie, grzecznie ścieląc łóżko. Są śmieszni i jednocześnie trochę tragiczni. Zauważ, że kłócą się o słowa, gesty, wywalczają jakąś namiastkę młodości.


Od tego są mężczyźni aby się gniewać na rozrzutne kobiety -B.Kosmowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz