czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Według gwiazd miała być zdrowsza, ładniejsza, bardziej kochana i bogatsza. Tymczasem została sama.


Ja zawsze byłam (i wciąż jestem) „tą małą Angie Di Franco”


Królestwo za kawę z brązowym cukrem!


John to jedyny znany mi człowiek, który potrafi szczerze się uśmiechać o szóstej rano.


Płaczę, bo ty mnie zostawisz tak jak Krzyś z Siedmiomilowego Lasu.


Bo czasem stajemy się tymi ludźmi przed którymi ostrzegali nas rodzice.


Ty w najlepszym przypadku skończysz gdzieś na zmywaku!


Ja najchętniej to nie znałabym cie nawet z widzenia


Od mojego faceta, to wara, ciagle myśle o tobie w kategorii ofiara!


Świat topi się jak lód w jabłkowym martini.


Słuchaj lala, wiem że spieszysz się do pracy, ale latarnia nie ucieknie !


To prawda wszystkie mamy jakieś problemy z facetami , bo taka już ich natura, żeby problemy kobietom stwarzać. Wszystkie się kiedyś odchudzałyśmy, albo odchudzać będziemy i zapewne wiele z nas dozna na tym polu srogiej porażki. (...) Bo to własnie są królowe życia. Nie są one żadnymi ideałami.


Obudziłam się wypoczęta, pełna dobrej energii i miłości do świata. Kwiaty od José wciąż stały w wazonie, kawa pachniała, muzyka leniwie sączyła się z głośników, po prostu raj. Postanowiłam nawet zrobić porządek w szafie, ale gdy tylko spojrzałam w jej stronę, uruchomił mi się proces logicznego myślenia, który błyskawicznie wyzwolił moje głęboko skrywane prawdziwe nastawienie do życia. - O kurwa - jęknęłam.


Raz pokieruj się głową, a nie tym co czujesz i pokarz mu siostro kto tu dziś króluje ..


wiem, że ciągle kojarze Ci sie z kłopotami, jestem jaka jestem , miłość czasem rani


Czasem chciałabym umieć być suką, wszystko co było puścić z dymem, pierdolić cały ten sentyment.


On czytał mi książki i prał moje rzeczy. (Za pierwszym razem zadzwoniłam do Susan, żeby zdać jej sprawę z tego niezwykłego wydarzenia, zupełnie jakbym zobaczyła wielbłąda korzystającego z automatu telefonicznego. "Mężczyzna właśnie zrobił mi pranie! Poprał nawet ręcznie najdelikatniejsze rzeczy"


Kiedy ktoś cię opuści, poza tym, że za nim tęsknisz, poza tym, że rozpada się cały mały świat, który razem stworzyliście, i że wszystko, co widzisz albo robisz, przypomina ci o tej osobie, najgorsza jest myśl, że była to próba jakości i teraz wszystkie części, z których się składasz, noszą stempel /ODRZUT przystawiony przez kogoś, kogo kochasz. -  Dziennik B. Jones

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz