czwartek, 26 stycznia 2012

26 styczeń 2012

Cytaty z przezabawnej książki "Rozterki miłosne samotnej matki


Kupowanie z nim ciuchów to jak Mission In-Possible, tle że bez Toma Cruise'a .


(...) że w czasie kiedy gadasz przez telefon powinnaś zajmować się moimi dziećmi, bo właśnie za to ci płacę. Owszem mogą przejść u ciebie kurs dąsów dla zaawansowanych, ale w tym i tak już są całkiem nieźli


Doprowadza mnie do szału i jest uzalezniona od wybielacza. Sprząta nawet za lodówką.


Ciągle zapominam, żeby odwiedzić pojemnik na szklaną stłuczkę, a kiedy ostatnim razem tam się wybrałam, czułam się jak liderka Anonimowych Alkoholików


-Molly, czy jedna z nas nie powinna być trzeźwa, żebyśmy mogły jakoś dojechać do domu? 
-Chrzanisz.


Mówił, że monogamia jest patriarchalnym wymysłem i przeleciał połowę moich przyjaciółek. Hm, jeśli spojrzeć na to w ten sposób, wszystkie spotykamy na swej drodze chłopów w wściekłych gaciach.


Powinni organizować jakieś kursy " Palanci i jak ich unikać"


Myślałam, tylko o tym jaka kiedyś byłam głupia, że spędziłam tyle czasu z takim totalnym dupkiem


Mówił, że lubi niezależne kobiety (...) Brzmiało to całkiem nieźle dopóki nie zostawił mnie dla swojej sekretarki Cindy.


- Cudowny środek na odchudzanie slimfast sprawia, że ludzie zaczynają co robić ?
 - Błagać o litość ?


A co u ciebie? Kręcą się u jacyś krzepcy farmerzy, którzy marzą o tym, żeby się trochę rozerwać po zmroku, niekoniecznie z owcami ? 


Czuję , że wódka zaczyna mnie trochę rozmiękczać. Może powinnam dolać jeszcze toniku? Jednak po chwili zastanowienia dochodzę do wniosku, że właściwie to całkiem przyjemne uczucie.


- Kto wynalazł kleszcze położnicze ? 
-To łatwe, ostatni drań.


- Jakie niezwykłe seksualne zwyczaje charakteryzują patagońskie zające?
 -Chryste, Molly , o ile pamiętam mówiłaś, że pytania będą łatwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz